søndag 19. januar 2014

Sjølvkritisk eg ?

Hmmm. Vart ikkje heilt lett dette ser de. No har eg med brask og bram proklamert at eg vil skriva meir dette året, og kva skjer ? Det er nemlig ikkje slik at eg ikkje har skrive noko, for det har eg sannelig gjort, og mykje har eg tenkt at det kan eg skriva om, men det har ikkje blitt noko av.  Det mangler altså ikkje ideer, men når sant skal seiast så har det skjedd noko når eg då endeleg har skrive noko, for det har liksom ikkje vorte bra nok ? Bra nok ja..... Hmmm. Ser ut som om eg er råka av den store Sjølv-kritikken, den som eg trudde andre lei av...ikkje eg i alle fall. Men når sant skal seiast, og det å vera ærleg har eg sans for, så har det skjedd noko her. Det kjennest akkurat som at når eg starta ein skrive-blogg så må det liksom vera så bra .... Så  bra at eg egentlig ikkje kan ha skrive-blogg ? 
Nei, eg skal skriva, og eg kjem til å skriva, litt om likt og ulikt og med den "stemma" eg har. Så får de som måtte lesa dette ta det eg kjem med som de vil. Den store Sjølv-kritikken er no lagt øverst på hylla. Den kan få vera her, for litt sjølvkritikk trur eg kan vera bra å ha. Så no har eg sagt det : Her på bloggen kjem det no innlegg som berre er krydra med litt sjølv-kritikk !! 
Og no skal eg trykka på publiser-knappen og la det stå til.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar